Canada - Reisverslagen van Truus en Bert de Koning - WaarBenJij.nu Canada - Reisverslagen van Truus en Bert de Koning - WaarBenJij.nu

Canada

Canada..
Een mooi en ver land dat al lang op onze lijst staat. Een paar maanden geleden was er ineens een aanleiding om NU te gaan. Onze dochter is met haar gezin een jaar op een soort van werk-ontdekkingsreis. Eerst in Spanje, toen ineens Florida en..... Canada. Omdat we elkaar al zo lang missen, is er dan nu die aanleiding om in juni 2023 te vertrekken.
Als eerste een week in de buurt van Toronto. Dat wordt een week van weerzien met de familie. Eindelijk Paula en Roel en de drie jongens weer in de armen te sluiten. Te zien hoe ze gegroeid zullen zijn. We zien het van de foto's ze stralen van trots en zelfstandigheid. Genieten van de rust maar ook dat alles doorgaat, zodat ze volgend schooljaar weer verder kunnen met heel veel mooie ervaring en verhalen.
Na die week gaan wij door naar Galgary om het westen van Canada te ontdekken en na vier weken in Vancouver aan te komen weer naar huis te gaan.